Če imaš 'natjunan' skuter, je potrebno paziti na detajle. Pomembno je, da pri vgradnji novega
cilinder kita ali izpušne cevi pravilno nastaviš uplinjač. Vžigalna svečka je odličen pokazatelj, da
ugotoviš, če so nastavitve uplinjača pravilne. Če so nastavitve napačne, se bo to pokazalo pri izgubi
moči, v najslabšem primeru pa se lahko poškoduje tudi motor. Nastavitev uplinjača se lahko
razčleni na tri kategorije: premočna (pomeni, da je razmerje med bencinom in zrakom previsoka),
preveč pusta (pomeni, da je prisotnega preveč zraka, zaradi česar pregoreva cilinder) in optimalna
(ko je motor dobro odziven tudi v hladnem stanju, iz izpušne cevi ne kapljata olje ali bencin, motor
pa deluje kot nov).
Kako pregledati vžigalno svečko?
Sledi naslednjim korakom:
1. Skuter se naj ogreje.
2. Odstrani vžigalno svečko in uporabi žičnato krtačko ter jo popolnoma očisti. Obenem
počisti še morebitna razlitja olja na glavi cilindra.
3. Vstavi čisto vžigalno svečko, prižgi skuter in se pelji 100-200 metrov s polno hitrostjo
(najbolje v hrib).
4. Nato se ustavi in odstrani vžigalno svečko (pazi, saj je vroča).
Če je nastavitev premočna, boš opazil razlitje olja na vrhu zatiča, prav tako je možnost, da bo
svečka rahlo mokra, kar povzroča razlitje okoli glave cilindra. Zatič bo ekstremno suh. Pri
optimalni nastavitvi bo zatič svečke rahlo moker, vendar čist. Vrh bi moral biti sive do rjave barve,
vendar na splošno čist.
Vseeno pa je bolje, če ne zadeneš optimalne nastavitve, da je malce premočna, saj se pri tem ne bo
uničil motor.